Business Superbrands díjazott lett a Laurel márka

Idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Business Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a rangos díjat az üzleti márkáknak. A bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Laurel Kft. eddigi sikerességét és hitelességét. Azért fontos szakmai elismerés ez, mert a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.


Idén már nyolcadik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode cégadatbázisa, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet 2015-ben. A bizottság a Laurel Kft.-t érdemesnek találta arra, hogy elnyerje a Business Superbrands elismerést.
– Hisszük, hogy a minősítés, amelyet cégcsoportunk elnyert, garanciát nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához – mondta Bessenyei István, a Laurel cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. A 22 éves Laurel folyamatosan terjeszti ki működését a kereskedelmi informatika területén, újabb és újabb innovációkkal készülünk. A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat – tette hozzá Bessenyei István.
A Business Superbrands program az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A bizottság elé kerülő lista a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát, céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint az iparkamarák, egyesületek, szakmai szervezetek által javasolt kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. Ebben a népes és rangos mezőnyben sikerült idén elnyernie a Laurelnek az elismerést.