Szezonális csúcson az élelmiszer-reklámok

Szezonális csúcson az élelmiszer-reklámok
A jellegzetes nyári termékek hirdetéseit látta a legtöbb tévénéző.

Az élelmiszerkereskedelem tévéreklámjai érték el a legtöbb 18-49 éves nézőt a termékosztályok közül idén júniusban. Ezt követték az egyéb gyógytermékek, személygépkocsi majd hitel-kölcsönök és mobiltelefon előfizetések/csomagok – derült ki a Nielsen piackutató felméréséből.

A szektorok közt listavezető élelmiszereken belül az elért nézők száma alapján kialakult top húsz termékosztály között a nyári szezon jellegzetes termékei közül sör, szénsavas üdítőital, ásványvíz, vitamin és vitaminital továbbá jégkrém/fagylalt szerepelnek.

Figyelemre méltó, hogy a labdarúgó Európa-bajnokság miatt bekerült a top húsz termékosztályba júniusban a sportrendezvény és a műsortovábbítás is

A számok azt mutatják, jelentősen nőtt a vállalatok és szervezetek hirdető tevékenysége: a múlt hónapban összesen 641540 darab reklámfilmet sugároztak a Nielsen által vizsgált csatornákon. Ez 18 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakához képest. Egy tévénéző idén júniusban naponta átlagosan 65 reklámfilmmel találkozott, ami öttel több, mint egy évvel korábban.

A teljes népesség júniusban naponta átlag 259 percig nézett tévéműsort valós időben, ami 1 perccel több, mint egy évvel korábban. Ezt az átlagot legjobban a 60 éves és idősebb korosztály haladja meg. Legalacsonyabb pedig a 18-29 évesek idén júniusi átlaga.