Miért tűnik kihagyhatatlannak a XI. Laurel Retail Konferencia?

Ha van esemény, amellyel kapcsolatban soha nem lehet azt mondani, hogy „már megint a régi nóta”, akkor az a Laurel Retail Konferencia! A kiskereskedelmi szektor fontos találkozóhelyének számító rendezvény ugyanis az iparág átalakulásának, fejlődési ütemének megfelelően évről évre megújul, és mindig a legújabb innovációkkal, valamint a leginkább naprakész tudással várja a résztvevőket. A május 15-én, a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpontban sorra kerülő XI. Laurel Retail Konferencia fókuszában ezúttal többek közt a távfelügyelt boltok, a még okosabb önkiszolgáló kasszák és a kötelező elektronikus nyugták lesznek. A kiskereskedők számára ingyenes szakmai esemény házigazdájaként megígérhetjük: vendégeink garantáltan meggyőződnek majd arról, hogy a hatékonyság és a versenyképesség növelésének lehetősége mindenki számára adott!

Küszöbön a kiskorúak energiaital-vásárlási tilalma idehaza

Minden olyan termék, amelynek koffeintartalma meghaladja a 15mg/100ml mennyiséget, energiaitalnak minősül, így árusítását két KDNP-s politikus javaslata szerint be kellene tiltani a 18 évesnél fiatalabbak számára – írja a 24.hu cikkére hivatkozva a Pénzcentrum portál. A képviselők a közelmúltban nyújtották be az erről szóló törvényjavaslatot, erre reagálva pedig a Magyar Energiaital Szövetség arról beszélt: ha a koffein- és a cukortartalmat nézzük, akkor a kólával szemben is fel kellene lépni, éppen ezért az indítványt diszkriminatívnak tartják.

Orosz diszkontlánc nyitna üzleteket Magyarországon

A MERE három év alatt 200 üzletet szeretne nyitni, és 700 millió eurós forgalmat akar elérni – írta meg egy, a birtokába került e-mail alapján a Haszon.hu portál. Értesüléseik szerint a vállalat jelenleg a piac felmérésével és a beszállítói partnerek felkutatásával foglalatoskodik.

A magyarok szeretik legjobban a csomagautomatákat a régióban

A közép-európai vásárlók egyértelműen preferálják a kifejezetten gyors házhoz szállítást – leggyakrabban azért, mert egy korábbi bevásárlásnál valami kimaradt. A magyarok a többiekhez képest kevesebbet áldoznának erre, és míg kétharmaduk házhoz kéri a rendelését, a csomagautomaták így is nálunk a legnépszerűbbek. Ez derül ki az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai vállalat, a DODO friss, reprezentatív kutatásából, amely 4 ország rendelési szokásait hasonlította össze, és amelynek eredményeit az IOT Magazin is publikálta.