Továbbra is jól teljesítenek a hűségprogramok

Továbbra is jól teljesítenek a hűségprogramok
A Bond Brand Loyalty és a VISA együttműködésével felmérés, majd ebből jelentés készült, amely azt támasztja alá, hogy a hűségprogramok továbbra is jól ellátják feladataikat, vagyis alkalmasak a vásárlói hűség megteremtésére és fenntartására. 

 

A kutatás összesen 58 hűségprogramot, és 12 000 egyesült államokbeli és 7000 kanadai fogyasztót vizsgált. Az eredmény az, hogy ezek a programok képesek megteremteni és hosszan fenntartania vásárlói elégedettséget, miközben gyakran komoly feladatot jelentenek a márkák és kereskedelmi egységek számára. Egyúttal a programok alkalmasak a működési költségek csökkentésére, és az üzletnek kedvező módon befolyásolják a fogyasztói magatartást.

Arról a jelentés nem szól, hogy a megállapított tények az európai piacokra is ugyanilyen mértékben érvényesek-e, de tény, hogy ezek a rendszerek például Magyarországon is folyamatosan növekedni tudnak. Elég, ha a nemrégiben nemzetközi elismeréssel is díjazott SuperShop milliós felhasználói bázisára és hasonló nagyságrendű, napi tranzakciójára gondolunk.