Vége az aranykornak az e-kereskedelmi piacon?

Az elmúlt években megszokott volt, hogy az online eladások rekordokat döntöttek a kereskedelmi szektorban a karácsonyi szezonban, tavaly decemberben viszont elmaradtak a csúcseredmények – állapították meg az Ecommerce Hungary Egyesület webkereskedelmi szakértői. A témáról az Üzletem.hu portál cikke is beszámolt.

Ilyen infláció mellett hogyan spórolnak a vásárlók?

Az európai átlagnál érzékenyebben érinti a magyar fogyasztókat az infláció, és a problémát fokozza, hogy a magyaroknak láthatóan kevesebb opciójuk maradt a spórolásra – derül ki az Intrum Európai Fogyasztói Fizetési Felméréséből (ECPR), amelyet a Piac&Profit portál ismertetett. A kutatás szerint ennek ellenére a fogyasztói kilátások nem rosszabbak a magyar piacon, mint a legtöbb európai országban.

Árstopos termékek: nem tervez újabb mennyiségi korlátozást a Lidl

A Telex nemrég megírta, hogy karácsony előtt egy héttel korlátozza az árstopos termékek megvásárolható mennyiségét az Aldi. A portál ezt követően kérdéseket küldött a Lidlnek is azzal kapcsolatban, hogy terveznek-e hasonló lépést az ünnepek előtt. A válaszból kiderült, korábban a Lidlben is vezettek be korlátozásokat, de ezeket nem tervezik már szigorítani az ünnepek előtt.